- Itt van most:
- Nyitólap
-
- Innováció
-
- Termékek és szolgáltatások
-
- Vállalati vagyontárgyak kezelése (SAMO)
Vállalati vagyontárgyak kezelése (SAMO)
A vagyontárgyak életciklusának követése a nagyobb hatékonyságért
A SAMO egy eszközkezelésre specializált célszoftver, melyet kifejezetten nagyvállalatok – közműcégek számára fejlesztettünk, a vagyontárgyak teljes életciklusának végig követésére.
Hogyan működik?
A SAMO OpenSource alapú saját fejlesztés, számos iparág legjobb nemzetközi gyakorlatait ötvözi.
- Bármilyen méretű, mennyiségű és komplexitású vagyontárgy regisztrálását, valamint a kapcsolódó dokumentumok tárolását lehetővé teszi. A vagyontárgy életciklusa (pl. beszerzés, javítás, csere ütemezése) mellett egyedi statisztikai adatokat is kinyerhet belőle.
- Az alaptevékenységéhez szükséges vagyontárgyak mellett a másodlagos tevékenységeihez (pl. adminisztratív folyamatokhoz, egyéb támogató feladatokhoz) kötődő vagyontárgyakkal kapcsolatos információk tárolására is alkalmas. A vagyontárgyak hierarchiáját a felhasználók szabhatják meg.
- Magában foglalja a berendezések tervezésére, építésére és üzembe helyezésére vonatkozó irányítást és támogatást (BIM).
- Dokumentumkezelői funkciójával igen sokféle értékes információ tárolható. Többek között: építési tervek, dokumentumok, tervvizsgálat menedzsment, jóváhagyási folyamat, építési dokumentáció, engedélyek, változások kezelése, alvállalkozói kommunikáció, létesítmény-átadással kapcsolatos dokumentumok.
Milyen területekere javasoljuk?
- tárgyi eszközök javítása és cseréje
- tárgyi eszközök nyilvántartása (például PDF, DOC, CAD, JPEG, VIDEO file-okban)
- üzemeltetés és karbantartás
- munkairányítás
- Advanced Asset management (eszközkockázati, megbízhatósági elemzések és jelentések
készítése)
A SAMO rugalmas és felhasználóbarát
Alapesetben 3. féltől független szoftver (CAD, GIS).
Interoperabilitás jellemzi, más informatikai rendszerekkel is együttműködik:
- különböző portálokhoz, külső szolgáltatókhoz (GIS, SAP) kapcsolható
- szabványai révén (mind az ipar és az informatika, mint a SOA, az OGC stb. terén), megszünteti a “szállítói zárakat”, készen áll más vállalati rendszerekkel történő integrációra
- közbeszerzés konform, rugalmasan licencelhető SaaS modell / On-Premise (szerver és karbantartás)
- könnyű adatmegosztást tesz lehetővé (WMS, WFS, WMTS)
- a hálózati rendszer topológiája kinyerhető
- az IoT-adatok (érzékelők stb.) használata is lehetséges
- támogatja az ingyenes adatbázisokat, mint a PostgreSQL vagy a PostGIS, így korlátlan adatméret továbbítható és tárolható a SAMO-ban, a szállítás Docker technológiával megoldott
A szoftver kiemelkedően felhasználóbarát:
- a modern, intuitív felületet a felhasználók igényeiknek megfelelően testre szabhatják,
- különösebb programozási tudás nélkül is
- a felhasználói munkafolyamat (work-flow) támogatott
- sokféle informatikai eszközről elérhető (asztali számítógépek, táblagépek, okostelefonok)
- a felhasználók offline módon is maximális funkcionalitással használhatják
Referenciáink
Szoftverünk közel 400 felhasználóval rendelkezik Kelet- és Nyugat-Európában (Németországban, Ausztriában, Svájcban, Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban). A skála az államigazgatástól a kereskedelmi szektoron át az ipari felhasználókig terjed.
Büszkék vagyunk rá, hogy az AUDI és a Mercedes magyarországi üzemei is a SAMO-t használják.
Így növeli a hatékonyságot a SAMO
- Segít az információk megosztásában
Összetett felhasználói hozzáférés-kezelés jellemzi, mindenki ahhoz az információhoz jut hozzá, ami számára a legfontosabb. És ha a megfelelő információ időben eljut az érintettekhez, a különböző részlegek közti kommunikáció még hatékonyabb lehet. A SAMO az osztályokon/részlegeken átnyúlva egyszerűsíti a munkafolyamatokat. Így az operatív és karbantartási folyamatok jóváhagyását, láthatóságát és nyomon követését. Alkalmas a felelős(ség) nyomon követésére és logolásra is.
- Értékes elemzéseket készít
A SAMO automatikus kimutatásokat generál. Historikus nyilvántartást biztosít, de gazdaságossági elemzésre is képes. A „big data” analízissel gyűjtött adatok felhasználására alkalmas elemzések készítése
- Segít az automatizálásban, ellenőrzésben
Támogatja a sablon munkafolyamatok és tevékenységeket. Képes rutinműveletek részletes vagy teljes kiváltására és a nem engedélyezett tevékenységek tiltására is. Ezáltal az alkalmazottak munkájának ellenőrzésében is részt vállal.
- Csökkennek a karbantartási és biztosítási költségek
Mivel optimalizálja a pótalkatrészek felhasználását a helyi/régiós raktárban, ezáltal csökkennek a karbantartási költségek. Így kedvezőbb biztosítási feltételeket érhet el, mivel egyes biztosítók a alacsonyabb díjat számítanak fel megfelelő karbantartási terv esetén (a kisebb operációs kockázat révén).
- A létesítménymenedzsment hatékonysága is nő
Az eszközök és problémák azonnal azonosíthatók lesznek. A karbantartás és az egyéb ütemezett feladatok is egy helyen kezelhetők, legyen szó bármilyen épületről (irodák, lakások, szabadidős létesítmények, szállodák, parkoló járművek, tartalék alkatrészek, biztonsági hálózat).
Ezért érdemes a SAMO mellett dönteni
Folyamatorientált szoftverként a SAMO segít az alkalmazottaknak feladataik minél pontosabb elvégzésében. A vagyontárgyak beazonosításával, a pozíció megjelölésével csökken a keresésre fordított idő, a teendők ütemezésével a meghibásodásokból eredő károk is minimalizálhatók.
Végeredményben emelkedik a szolgáltatás színvonala, ezáltal nő a végfelhasználók, az ügyfelek elégedettsége is.
Szívesen kipróbálná iparvállalatában?
Vegye fel velünk a kapcsolatot, örömmel bemutatjuk közelebbről is a SAMO-t.
Keressen minket a következő platformokon: